[vc_row][vc_column][vc_column_text]Przystosowanie obiektu gastronomicznego do obowiązujących norm jest podstawowym elementem potrzebnym do otwarcia restauracji, kawiarni, piekarni, czy kuchni hotelowej.
Kolejnym krokiem w rozwoju Twojego biznesu jest stworzenie dla niego spójnego wizerunku. Ważnym aspektem jest rozpoznawalna marka oparta na wartościach, którymi się kierujesz w prowadzeniu nowego przedsięwzięcia.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”260″ img_size=”1920×580″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
BRANDING MARKI
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Opowiedz nam o swoim marzeniu, a stworzymy dla Ciebie markę, która odpowiada Twoim potrzebom. Wykreujemy identyfikację wizualną – logotyp, wraz z zasadami wykorzystywania na wskazanych przez Ciebie materiałach promocyjnych np. wizytówka, papier firmowy, plakat, baner, menu, itp.
Jeśli w ramach Twojej usługi powstaje fizyczny produkt, wykonamy dla Ciebie również branding dla produktu. Zaprojektujemy dla niego nazwę, logotyp oraz opakowanie przyciągające uwagę klientów. Zadbamy o “szczegóły”, dzięki którym zostaniesz miło zapamiętany przez klienta na każdym etapie kontaktu z nim.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
KOMUNIKACJA MARKI
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
Aby klienci mogli się o Tobie dowiedzieć, stworzymy stronę internetową dopasowaną do Twoich potrzeb, wraz z blogiem informującym o aktualnych wydarzeniach. W ramach codziennego angażowania czytelników, stworzymy FanPage firmowy z harmonogramem publikacji postów. Zajmiemy się obsługą strony oraz poprowadzimy FP za Ciebie, abyś mógł w pełni poświęcić się rozwojowi Twojej firmy.
Ofertę dopasowujemy do potrzeb obiektu/ usługi/produktu.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”259″ img_size=”1920×580″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
Świadczymy usługi w zakresie doradztwa marketingowego:
- Identyfikacja wizualna: logo, wizytówki, materiały firmowe, plakaty, ulotki, bannery reklamowe, opakowania, inne elementy wizualne,
- Budowanie strategii marketingowej – badanie rynku, wprowadzenie nowego produktu na rynek, promocja
- Projekt strony internetowej, projekty graficzne – wg potrzeb,
- Copywriting: hasła reklamowe, teksty produktowe
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]